Tjock och dålig

Nu på den senare tiden har jag insett att jag blivit ganska lat. Jag äter onyttigt, ligger för det mesta i sängen och orkar inte hitta på saker. Att känna sig svag är det sista man vill. Eller ja iallafall jag! Idag på gymmet höll jag på att svimma för att jag sprang/promenerade i tjugominuter. PINSAMT! Förut sprang jag fem kilometer på tjugominuter. Hörrni jag är urform...

Nu när jag insett att jag tappat mina muskler och blivit lat är det dags att hitta tillbaka till fitnesslife. Jag och Philip äter ute allt för ofta och då är det också oftast onyttig mat. Så de ska vi sluta med. Om vi äter ute får det vara nyttigt! Sen ska jag börja gymma måndagar, torsdagar, fredagar och lördagar. (Om jag orkar hehe) men försöka gymma mer. Jag har tagit en paus från gymmet och det känns inte bra. Har ni tips på hur jag ska hitta tillbaka?

Gillar

Kommentarer

lillaeems
lillaeems,
hejja dig! jag tror på dig!! ❤️
nouw.com/lillaeems
oliviamalm
oliviamalm ,
Tack fina du!! 😊
nouw.com/oliviamalm
sophieback
sophieback,
jag brukar läsa om träning och näringslära på till exempel pintrest! då brukar jag bli motiverad för jag tycker det är roligt att förstå hur kroppen fungerar på olika sortera mat 😊
nouw.com/sophieback
oliviamalm
oliviamalm ,
Det har jag aldrig provat, ska prova och se vad jag tycker 😊
nouw.com/oliviamalm
noranymanalenas
noranymanalenas,

Jag har precis kommit igång med träningen själv och jag har lagt upp mål. Ett exempel är att jag vill springa milen under 50 min innan sommaren. I och med det målet så får jag motivation till att gå till gymmet, för om jag inte går dit, hur ska jag då kunna nå mitt mål? Svårast i början också, ge det 3 veckor och sedan är man oftast tillbaka på banan! Lycka till!! <3

nouw.com/noranymanalenas
oliviamalm
oliviamalm ,
Det är ju super bra att sätta upp egna mål och försöka full följa de. Jag har några mål men känner att det kanske är för lätta... Jag får tänka ihop några nya och se om det hjälper <3
nouw.com/oliviamalm